آدم های ساده

  • تاریخ انتشار: ۱۴۰۳/۲/۳

کتابی که قرار است معرفی شود، رمانی است عاشقانه از سرزمینهای دور که مترجم آن را به زبان فارسی برگردانده است. رمانی که مدعی است به داستانهای تخیلی جانی تازه بخشیده است.

...

نقش تمایز یافتگی در عزت نفس ودلبستگی زنان

  • تاریخ انتشار: ۱۴۰۳/۲/۳

پختگی و خودشکوفایی مستلزم آن است که فرد از دلبستگیهای عاطفی ناگشوده به خانواده مبدا رهایی یابد که ای امر موجب میشود فرد از نظر عاطفی مستقل شود. در کتاب حاضر به این موضوع در مورد جمعیتی از زنان صحبت خواهد شد.

...

زهرا علیدادیان

  • تاریخ انتشار: ۱۴۰۳/۲/۳

گاهی انسانها بدون توجه به شرایط و امکاناتی که دارند، همچنان احساس ضعف و ناتوانی میکنند. کتابهایی وجود دارند که میتوانند برای این دسته از افراد جهت شناخت ماهیت و توانایی خود بسیار مفید باشند. نمونه‌های از این کتب را در ادامه معرفی خواهیم کرد.

...

پیامک عشق

  • تاریخ انتشار: ۱۴۰۳/۱/۳۰

زندگی در دنیای امروزی، شرایط امروزی را نیز میطلبد، در کنار اختراعات و ساخته‌های مناسب این زندگی نویسندگانی از جنس زندگی امروزه نیز باید باشند تا با نوشتن کتابهایی باب میل تفکر و اندیشه جوانان، قدمی موثر در پرورش جامعه‌ای کتابخوان برداشته باشند.(پیامک عشق اثری از ماهرخ شهدادی)

...

مبانی مدیریت مالی درصنعت رستوران

  • تاریخ انتشار: ۱۴۰۳/۱/۳۰

کتابی که معرفی میشود اولین کتاب تخصصی در حوزه حسابداری و مدیریت مالی در صنعت رستوران میباشد. تلفیقی از دانش حسابداری با صنعتی که نمیتوان انتهایی برای آن متصور شد.

...

راهنمای عملی کار در آزمایشگاه فیزیولوژی (ویژه دانشجویان زیست شناسی، علوم‌پایه پزشکی و دامپزشکی)

  • تاریخ انتشار: ۱۴۰۳/۱/۲۵

از آنجایی که دانشجویان زیست شناسی و همچنین دانشجویان علوم پایه پزشکی و دامپزشکی مستلزم گذراندن واحدهایی در آزمایشگاه هستند، لذا کتاب حاضر متناسب با سرفصلهای مصوب وزارت علوم به کمک این دسته دانشجویان برای کار عملی در آزمایشگاه میاید.

...

اصول و مهارت های سبک زندگی موفق

  • تاریخ انتشار: ۱۴۰۳/۱/۲۵

سبک زندگی سالم در مورد همه‌ی مواردی است که سلامت جسمی و روانی را ارتقا میدهد. در کتاب پیش رو سعی شده است مهمترین ضرورتها و مهارتهای سبک زندگی سالم مورد بررسی قرار گیرد.

...

منشور زندگی من

  • تاریخ انتشار: ۱۴۰۳/۱/۸

زندگی منشوری است در حرکت دوار و در حال نور افشانی که نمی توان فهمید کدام نقطه ی پرتو آن، سهم تو خواهد بود.  اگر خیلی تلاش کنی، پرتو نور آن و سرعت گردش آن بیشتر خواهد شد و اگر کم تلاش کنی، پرتو نور آن کمتر خواهد شد.

...

نظریه میدان واحد

  • تاریخ انتشار: ۱۴۰۳/۱/۸

محتوای آنچه که فیزیک می نامیم تحت تاثیر نگرش های متنوعی در خلال زمان توسط فیزیکدانان و متفکرین بزرگ قرار گرفته است، کتاب حاضر با روایتی داستانی برخی از اصول فیزیکی و روند تدریجی پیشرفت آن که در راس آنها ( اصل وحدت بخشی) قرار گرفته معرفی میشوند.

...

هر کجا مرز کشیدند بیا پل بزنیم

  • تاریخ انتشار: ۱۴۰۳/۱/۸

تمامی آدمها دنبال آدم خوب میگردند، غافل از اینکه برای پیدا کردن آدم خوب باید خودمان اول خوب باشیم و در زندگی اگر گذشت نکنیم همه چیز زود نابود میشه.

...

دنیای مدیریت مالی

  • تاریخ انتشار: ۱۴۰۳/۱۲/۲۶

مديريت منابع مالی کاربرد اصول اقتصادی را در دنیا مطرح میکند. يکی از بهترين ويژگیها و مزايای مديريت منابع مالی اين است که باعث گسترش فعالیتهای اقتصادی يک کسب و کار میشود و میتوان به کمک آن آينده مالی يک شغل را تضمین کرد.

...

تی تی

  • تاریخ انتشار: ۱۴۰۳/۱۲/۲۶

برخی از کودکان با وضعیتی متفاوت از سایر کودکان پا به دنیا میگذارند، نحوه برخورد دیگران با آنها میتواند در چگونگی زندگی آنها در جامعه بسیار حائز اهمیت باشد. یادگیری نحوه برخورد با کودکان استثنایی و معلول و رعایت آن برای همه لازم است.

...