وضعیت : ناموجود

مبانی کربوکسی تراپی

  • ناشر: آموزشی تالیفی ارشدان
  • زبان: فارسی
  • تعداد صفحه نسخه مکتوب: 102
  • شابک: 978-600-8880-21-9
  • سال نشر: 1396
  • قیمت نسخه مکتوب: 20000 تومان

توضیحات:

دستگاه کربوکسی تراپی، خدمت جامعه پزشکی به ویژه متخصصین پوست مو در جهت بهبود سلامت بیماران است. کربوکسی تراپی به معنی تزریق گاز کربن دی اکسید به زیر پوست است. در این فرآیند اکسیژن متصل به هموگلوبین در بافت، از آن جدا شده و گاز کربن دی اکسید به هموگلوبین اتصال می‌یابد. در اینجا به جایی اکسیژن آزاده شده و این فرآیند موجب تحریک سلول‌های فیبروبلاست، کلاژن سازی، کشیدگی (لیفتینگ) و کشیده شدن پوست می‌گردد. کربوکسی تراپی موجب ترمیم پوست‌های شل و کاهش خطوط حاملگی، استریا و یا خطوط چاقی لاغری می‌گردد. از کاربردهای دیگر آن به بهبود اگزما در طی چند جلسه و همچنین از بین بردن دردهای مزمن مثل دردهای رماتیسمی‌ نام برد. طول مدت درمان و تعداد کل جلسات براساس علت ایجاد شده هدف مورد نظر متفاوت است.

این کتاب حاوی 3 بخش می‌باشد که بخش اول آن اختصاص به مبانی و اصول کربوکسی تراپی، بخش دوم آن معرفی سوختگی‌ها و ترمیم کننده‌ها، و بخش سوم آن معرفی دستگاه‌های پلاسما و انواع آن می‌باشد.

فقدان مرجع مناسب در این خصوص نویسنده این کتاب را بر آن داشت، تا دانش و تجربیات اندک خود را برای ایجاد مرجعی مناسب برای دانشجویان، پزشک‌ها، اپراتورها، و صاحبان مشاغل و کلینیک‌های زیبایی، بکار ببرد. امید است با وجود این کتاب گامی کوچک در زمینه تجهیزات پزشکی و ایجاد مرجعی مناسب برای اقشار مختلف از جمله فارغ التحصیلان رشته مهندسی پزشکی، بایو مکانیک، و متخصصین پوست و مو و دیگر رشته‌های مرتبط برداشته باشم.

نظر خود را ارسال کنید: