وضعیت : ناموجود

ایستگاه بازاریابی

  • ناشر: آموزشی تألیفی ارشدان
  • زبان: فارسی
  • تعداد صفحه نسخه مکتوب: 84
  • شابک: 978-622-08-9039-3
  • سال نشر: 1403
  • قیمت نسخه مکتوب: 100000 تومان

توضیحات:

بازاریابی، هنری است که در آن ما به دنبال ارتباط برقرار کردن با مشتریان، شناسایی نیازهای آ نها و ارائه محصول و خدمت به آ نها هستیم؛ و این مهم جز با درک عمیق نیازهای مشتریان، سلایق آنها و تلاش برای ارائه بهترین محصول و خدمت به آنها نیست. بدیهی است که در این مسیر داشتن دانش بروز بازاریابی کلید اصلی موفقیت خواهد بود که در این صورت مشتری نیز به طور یقین ارزش دریافتی خود را بخوبی متوجه خواهد شد و این میتواند شروع یک ارتباط خوب با مشتری و ادامه بازاریابی و فروش برای شرکت باشد.

همانطور که در سرتاسر این کتاب به تفصیل در مورد آن صحبت شده است؛ ارزش کلید اصلی در بازاریابی است، ارزشی که تمایز دهنده «بازاریابی اخلاقی» و «فروش بی قید و شرط با هر ابزار» می باشد. ارزشی که ما برای مشتریان خود ایجاد میکنیم میتواند در قالب یک محصول با کیفیت بالا، خدمات پس از فروش عالی، یا حتی تجربه ی خرید لذتبخش باشد. بدیهی است هرچه ارزش بیشتری را برای مشتریانمان ایجاد کنیم، آنها بیشتر مایل به خرید و بازگشت به سوی ما خواهند بود. در نهایت، بازاریابی موثر یعنی ایجاد ارزش برای هر دو طرف: ما و مشتریانمان؛ از این رو در کتاب حاضر ابتدا سعی شده است با بررسی فنون بازاریابی و تشریح دقیق ارزش، این مفهوم را رمزگشایی نماییم و بعد از رمزگشایی ارزش برای خود طبق اصول بازاریابی؛ به بررسی راهکارهای ایجاد ارزش در بازاریابی خواهیم پرداخت. و در نهایت این موضوع در مفاهیم به روزی همچون بازاریابی اجتماعی و متمرکز بررسی خواهند شد و نهایتاً به مسائل اجتماعی و اخلاقی در این حوزه خواهیم پرداخت.

امید و تلاش در این کتاب بر این است تا مخاطب یتواند با مطالعه آن به بینش جدیدی در بازاریابی برسد، بینشی که مبتنی بر ایجاد ارزش از طریق ارائه خدمات یا محصولات در چارچوب حرفه ای کسب و کار باشد و در این راستا بتواند سهمی در افزایش رفاه اجتماعی و بهبود وضعیت نا به سامان امروزی کسب و کار داشته باشد. در پایان امیدواریم تلاش صرف شده در این کتاب، منبعی مفید و کاربردی باشد و کمک کند تا خواننده بازاریابی حرفه ای را از یک دیدگاه جدید ببینید.

نظر خود را ارسال کنید: