وضعیت : ناموجود

مدیریت تخصصی کارآفرینی استراتژی، برنامه ریزی، مدیریت ریسک و سازمان

  • ناشر: آموزشی تالیفی ارشدان
  • زبان: فارسی
  • تعداد صفحه نسخه مکتوب: 330
  • شابک: ‭978-600-995-021-8‬‬
  • سال نشر: 1397
  • قیمت نسخه مکتوب: 50000 تومان

توضیحات:

شروع و مدیریت یک کسب و کار جدید شامل ریسک قابل توجه و تلاش برای غلبه بر مشکلات ایجاد و توسعه یک سرمایه گذاری جدید است. این مشکلات به قدری بزرگ هستند که در ایالات متحده تقریبا 85-80 درصد از تمامی سرمایه گذاری‌های جدید در همان پنج سال اول خریداری شده، به یک شرکت دیگر ملحق شده یا منحل می‌شوند (اعلام ورشکستگی[1]). کارآفرینان برای شکوفا شدن و سازمان‌ها برای ایجاد شدن به چهار عنصر نیاز دارند: یک زیرساخت پشتیبانی کننده، ایده‌ای با گزاره‌های ارزش منحصر به فرد، سرمایه‌ای برای شروع کار و رشد و یک کارآفرین برای تبدیل کردن ایده سرمایه گذاری به واقعیت. به منظور رشد سازمان در طولانی مدت، کارآفرین باید بر چند چالش غلبه کرده و در هر مرحله به اندازه مرحله شروع آماده باشد. این عناصر را در ادامه معرفی کرده و مورد بحث قرار می‌دهیم تا به شما به عنوان یک کارآفرین یا مدیر کسب و کار کوچک در اجتناب از نتایج منفی و مدیریت موفق و توسعه کسب و کار کمک کنیم.

علاقه مشتریان، تجار و مقامات دولتی هر جای جهان به کارآفرینی با توجه به تحقیقات رو به افزایش در مورد این سوژه، دوره‌های درسی و سمینارهای زیاد در این رابطه، بیش از دو میلیون شرکت جدید راه اندازی شده در هر سال (علی رغم نرخ شکست 70 درصد)، پوشش قابل توجه و تمرکز رسانه‌ها و این واقعیت که کارآفرینی یکی از جنبه‌های مهم اقتصادهای توسعه یافته، در حال توسعه و حتی کنترل شده است مشهود می‌باشد. به منظور فراهم کردن درکی از مدیر کارآفرینی و فرآیند ایجاد و توسعه یک سرمایه گذاری جدید، این کتاب – مدیریت کارآمد کارآفرینی- به 11 فصل تقسیم شده است.

فصل 1- اساس مدیریت کارآفرینی- شامل معرفی مدیریت کارآفرینی و فرآیند آن از دیدگاه تاریخی و تحقیقاتی است. کارآفرینان خصوصی، دولتی، سازمانی و اجتماعی با یکدیگر مقایسه شده اند تا درکی از ذهنیت‌های مختلف مورد نیاز برای کارآفرینی در بخش‌های مختلف حاصل شود. این فصل همچنین فرآیندهای تصمیم گیری کارآفرینی  و

 

 

نظر خود را ارسال کنید: